søndag 6. juli 2014

Mitt DT bidrag til åpningssermonien i Papirlosjen

Eg fant dette fine vintage bildet på Pinterest som eg berre måtte printa ut. Eg synes det var så behagelig med eit svart/kvitt bilde. Det er printa ut på lerret som er favoritten min til å bruke på vintage kort. 
 
 Eg har sydd kantane med maskin. Eg var ikkje klar over at det fantest forskjellige tjukkelsar på sytrådar.....det sei vel litt om mi erfaring som sydame ;) Tråden eg kjøpte er til for skifting av glidelås og til å sy rundt knappehol, sa dama som solgte meg den. Eg synes det vart veldig fint med så tjukk tråd.
 Eg brukte glatt kartong til underlag. Litt bølgepapp og eit mønsterark i duse fargar frå Pion som heiter
Canus PD4204. 

Eg har og brukt osteklut og litt blondar. Eg brukte Magnolia dies, Swirl. Teksten har eg laga til på dataen og skrevet ut. Eg har brukt MemoryBox, Pastry Labels på teksten.
 Eg har og funnet ut kordan en knyter fine sløyfer :D Har brukt silkeband som er like på begge sidene.
Blomster, perler og knappar må eg og ha på kortet. Også nokon charms i sølv.

Kortet har eg ikkje laga til nokon, og eg veit heller ingen som skal gifte seg så det blir vel liggane i ei skuff til anledninga byr seg. Om du vil sjå meir på bloggen eg er DT i, så stikk gjerne innom Papirlosjen.

Eg deltek i desse utfordringane med kortet mitt:
nordsalten-hobbyklubb - charm,blomster og osteklut

Ha ei fin-fin søndagskveld!

10 kommentarer:

  1. Fantastisk flott kort! Ble veldig inspirert :-)

    SvarSlett
  2. Nydelig bryllupskort du har laget :) Det motivet er bare lekkert!

    SvarSlett
  3. Nydelig kort og flott med bildet på lerret.
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.

    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  4. Lovely creation, thanks for joining us at Crafty Ribbons.
    hugs Anke

    SvarSlett
  5. Superlækkert og meget gennemført kort. Sløjfen er bare utrolig delikat lavet, og jeg havde aldrig tænkt på at printe på lærred, så jeg takker for tipset :-)

    SvarSlett
  6. Sommer er tid for bryllup, nydelig kort, og takk for at du deltar hos Kreative Verden :-) Klem Rita

    SvarSlett
  7. Stunning vintage/shabby chic card,love all the layers and gorgeous embellishments.Thank you for joining us at Crafting at the Weekend
    Carol DT x

    SvarSlett
  8. Lekkert og gjennomført kort, takk for at du deler med oss i Trykkpressa hos Ett trykk:)

    SvarSlett
  9. Så nydelig kort :)
    klem fra din nye følger,
    Synnøve

    SvarSlett
  10. Nydelig, romantisk bryllpskort. Så stilig effekt med tykk sytråd:)). takk for at du deltar hos oss i NSHK.
    Brita

    SvarSlett