onsdag 16. juli 2014

Maritimt sommarkort

Her på vestlandet har vi hatt nokon nydelige sommardagar men temperaturar opp mot 30 grader. Det et helt fantastiskt! Eg har nytta anledninga til å besøke den finaste stranda i mange mils omkrets - Hoddeviksanden! Tenk å vere så heldig å få vakne opp på ein slik utrulig fin stad. Vi overnatta der i telt ei natt, eg og tvilling jentene mine. 

Kortet, ja! Eg snakkar meg rent vekk her :)
Eg har henta med drivved, skjell og sand heim frå Hoddeviksanden
Eg har brukt 2 forskjellige Pion ark - Blue baby blanket, PD4008 og Sailing PD4701
Eg har og brukt papp frå banankasse fordi eg likar så godt fargen på den.
 Eg har brukt Magnolia diesTilda Doily. Eg har sydd alle kantar med symaskin.
Pinup dama har eg funnet på Pinterest og teksten har eg laga sjølv på dataen. Eg har og brukt osteklut.
Nokon charms var eg og nødt til å ha med:)

Vil du vere med på utfordringa # alt er lov, som er på Papirlosjen si side så trykk her!
Er det noko du lurer på så spør du! 

Eg deltek i desse utfordringane med kortet mitt

Ha ein super torsdag!
Nina

8 kommentarer:

  1. Gorgeous card, love the image and all your nautical details!!! Thanks so much for joining us at Sugar Creek Hollow!!

    SvarSlett
  2. Så var jeg så heldig at det var jeg som skulle kommentere på dette fantastiske kortet, Nina.
    Elsker alt ved det! Motivet, sømmen, pynten og de kule tekstene... - herlig!
    Tusen takk for at du deltar på Kreative Verdens utfordring i sommer.
    Håper å se deg igjen neste gang.
    Smil fra DT Ane Lene

    SvarSlett
  3. Fabulous details on this gorgeous card. Thanks for joining us at Sugar Creek Hollow.
    Amelia (DT Sugar Creek Hollow)

    SvarSlett
  4. A beauty of a card, so wonderfully embellished and a fun image! So glad you joined us at Sugar Creek Hollow!

    SvarSlett
  5. Love this card - especially all the special nautical details - thanks so much for joining us this week at the Pile it On Challenge, Elizabeth (DT)

    SvarSlett
  6. Virkelig lekkert kort. Delikat og med masse flotte detaljer. Tusen takk for bidraget ditt til Trykkpressa:)

    SvarSlett
  7. Hej Nina,
    Här stämmer allt; perfekt val av papper, motiv och dekorationer, allt sammansatt till ett ljuvligt kort. Tack för att du länkat upp till LLC:s juliutmaning.
    Kram, Sandy
    Owner & Operator @Live & Love Crafts

    SvarSlett
  8. Kom tilfeldigvis over bloggen din, her var det jammen meg mye fint :) dette kortet var utrolig stilig :) Herlig motiv :) Legger meg til som følger og gleder meg til å se flerer flotte kort :) Klem Rita

    SvarSlett